Betaling
Filteaben modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Mobilpay.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Da vi ønsker at holde vores priser nede, ikke købe den dyre betaling igennem Nets, har vi valgt dankort / Mastercard / visa electron betaling via Pay pal, hos pay pal kan man bruge en konto som gæst, så det er ikke nødvendigt at have en konto hos dem, betalingen sker via sikker kanal, man bliver dog opkrævet et lille beløb for transaktionen.

Levering
Alle ordre lavet inden kl 18,00 sendes samme dag, levering 2 dage til pakkeshop.

Filteaben sørger for levering til pakkeshop, til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at coolrunner overholder deres leverings tid. Såfremt der opstår forsinkelser hos coolrunner, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Filteaben kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos coolrunner. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Filteaben naturligvis en ny leverance uden beregning Dette gælder dog ikke ordre leveret som brev, dette vil sige KUN pakker med tracking.

Pakkeshop levering med tracking, kan tage fra 2 til 3 hverdage.

Levering til Færøerne, Grønland og udlandet sker også med Postnord og altid med tracking.

Reklamationsret
Filteaben yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Filteaben indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Filteaben returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

FIlteaben V/ Marianne Christensen
Stationsvej 5 , Thorsager
8410 Rønde       Cvr. 31656354                                                             

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Filteaben har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.

Fortrydelsesret
Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på marianne6364@hotmail.com. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis bandarolen er brudt og hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

 

Webshop fra e-hjemmeside.dk